Încă nu se cunosc exact proporțiile daunelor economice provocate de criza actuală, cauzată de Covid-19, însă este clar că vor fi consecințe asupra tuturor bugetelor. Indiferent că vorbim de turism sau horeca, care au fost zdruncinate din temelie, sau alte industrii care încă funcționează la o capacitate mai mică sau mai mare, mediul de business [...]
Ultimul lucru pe care l-aș recomanda în perioada aceasta este tăierea bugetului de marketing, inclusiv celor care nu au activitate momentan. Este foarte important să comunici în continuare și să fii prezent în cât mai multe locuri. Ce recomand, însă, este optimizarea bugetului și selectarea canalelor cele mai relevante. În rest, experimentează mai mult cu […]
Este o perioadă grea și tensionată pentru toată lumea, nu este nicio noutate și nu este nimic de adăugat aici sau de împachetat frumos. Dacă stăm să privim partea plină a paharului (ceea ce ar fi ideal mereu), orice perioadă dificilă este un prilej excelent pentru schimbări majore și ”curățenie”. Da, cei mai mulți dintre […]
Reclamele pe Facebook au devenit din ce în ce mai populare, în special datorită costurilor reduse și posibilității de a targeta foarte detaliat publicul țintă. Însă, dacă nu este făcută cum trebuie, rezultatele vor fi slabe și mai mult vei pierde bani. Așa că investește timp în crearea mai multor reclame eficiente și bine targetate […]